fredag 16 januari 2015

Stora planer

Det är väldigt härligt när det är fredag och man har en mängd pyssel- och piffningsprojekt att genomföra under helgen!

+ Montera, måla och piffa hyllan Hyllis som äntligen har dykt upp
+ Placera ut ljuskuben Synas och fylla den på snyggt sätt
+ På något sätt trolla bort två överflödiga hurtsar
+ Åka till Återvinningen med ca 20 proppfulla påsar med prylar som gjort sitt här hemma
+ Måla vidare på det ljusgråa skåpet
+ Måla skåpet i sovrummet i soft black-kalkfärg

Så det är väl lika bra jag tar helg nu om jag ens ska hinna hälften av det där?
Jag menar, blogger kan ju inte ens ladda upp foton...


2 kommentarer:

Flippis sa...

Ska bli väldigt intressant och se vad du gör med Hyllis, jag har en plan om att ev köpa minst 4 som jag isf ska ha i sovrummet, men än så länge på planeringsstadiet. Trevlig pysselhelg!

Unknown sa...

Men det låter skoj ändå allt det där, speciellt målandet... Soft svart kalkfärg ... Mmmmmm spännande!!!!!