torsdag 2 oktober 2014

Är ni också sugna på en hexagonhylla utan att veta om det?

Det var tydligen jag tidigare idag när jag ramlade över det här bokstödet på Åhléns när jag egentligen var ute och letade födelsedagspresent. Som alla vet är det en universell sanning att man aldrig hittar så mycket till sig själv som när man letar något till någon annan.

Fast, bokstöd? Nähäpp! Nu är den uppskruvad på min vägg (ja, skruvarna ska bytas mot några mindre i mässing) och blir en snajsig hylla för exempelvis en ljuslykta.





8 kommentarer:

Hanna sa...

snyggt

Annie sa...

Vad fint det blev - det blänker så snyggt av metallen:)

Villa Vinkelhaken sa...

Så snyggt det blev! :)

Kram Jenny

Ester sa...

Snyggt! :)

Halmhatt och mamelucker sa...

Ja det är en universell sanning det är då man hittar saker. Gillar verkligen när saker får annat användningsområde. Det där blev ju supersnyggt!
Ha det gott!
Annika

Elisabeth sa...

Jätte fint..

Trevlig helg

Anci sa...

Tänk det visste jag inte att det är en hexagonhylla jag vill ha :)
Men kanske det ??
Och du har helt rätt i att det finns alltid mycket att vilja ha när man köper till någon annan.

Hur mår du nu ??

Kramar
Anci

kungen o majkis sa...

Superläcker!!