fredag 31 december 2010

Tacksam över det som varit, och förhoppningar inför det som komma ska

Här började jag göra ett inlägg där jag blickade tillbaka över det år som gått. Men snabbt blev det så långt, och fullt av bilder att det blev helt ohanterligt. Det hade tagit större delen av dagen att få färdigt.. men samtidigt blev jag glad över att se allt som jag faktiskt gjort och upplevt under detta år.

Så istället för tillbakablick, säger jag full pysselfart framåt - än är mycket opysslat!

Ett riktigt gott nytt år till er alla läsare, utan er vore bloggen ingenting!

30 kommentarer:

kungen o majkis sa...

Och ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig :-)!

Den där Victoria sa...

Gott Nytt år till dig också Fröken Fräken. Är glad att jag hittat din fina blogg. Kanske blir jag inspirerad att bli en riktig pysslare jag också :)

Kram Elvira

Edith och Jag sa...

Ett riktigt Gott Nytt År till dig också! Säkert blir det ett riktigt pyssligt år.
Kram Maria

vitagavlar.blogspot.com sa...

Gott Nytt Pyssligt År önskar jag dig och din inspirerande blogg!
Kramar Lisa

LissenTo sa...

Till dej Fröken önskar jag ett trevligt 2011!
Din pyssliga sida inspirerar mej mycket, men det du skriver "kryddar" också min tillvaro.

Kram Lissen

Levis o Vilda sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig! Trots att jag inte alltid lämnar spår så läser jag din blogg flitigt! Alltid inspirerande och trevligt att läsa om vad som händer i fröken fräkens liv!

Hannis sa...

Detsamma Fröken=))
Tack för all inspiration som du bidrar med!

Gott nytt!

Lantligt i smultronbacken sa...

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och nu hoppas vi på ett ännu bättre 2011.

Kramar Teres

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Systrarna Hjertén sa...

Gott Nytt År!
/Frida

Helena sa...

Har ju länge följt din blogg utan att gett mig till känna.Du skriver ju så medryckande o man känner igen sig!Får sån lust att pyssla när jag tittar in hos dig men sen blir det inte så mycke mer iof.:-)Hoppas att du fortsätter i samma stil :-)du är en av dom som fick mig att börja blogga!
Ha nu en riktigt trevlig kväll!
Nyårskramar från mig!

Grodmamman sa...

Ha ett riktigt Gott Nytt År, kära Fröken Fräken!:)
Kramar

Jo sa...

Gott nytt år till dig med! Och visst är det så, det finns mycket opysslat därute! SOM vi ska pyssla under 2011! :)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Gott nytt År!:)

Kraam Izabell <3

4U2 sa...

En varm önskan om ett GOTT NYTT ÅR!

Junitjej sa...

Vilken fin och trevlig blogg du har!
Jag önskar dig ett gott nytt bloggår!

MårsArt sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och ser fram emot ett inspirerande 2011 via din blogg!

Jes/Vita villa vila sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!

Kram/Jes

Liza sa...

Gott Nytt År till dig oxå!

Mvh Liza

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gott Nytt År!
Visst ska det blir härligt att gå in i 2011. Är det inte konstigt, för oavsett hur pass bra ett år har varit så är det alltid himla skoj att gå in i ett nytt. Hoppas du fortsätter att inspirera lika mycket nästa år. :)

Hem och Harmoni Marie sa...

Önskar dig ett gott nytt pysselår! Kram Marie

Ljuva Drömmar sa...

Jag håller med, full pysselfart framåt ;)

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig också!!!

Kramar Maria

Petra / Popetotrora sa...

Önskar dig ett fantastiskt härligt Gott Nytt År tillbaka!! :-)

Livet på Vestergård sa...

Önskar dig ett riktigt Gott och Pyssligt År 2011!
Kram Kicki

Nyanser av vitt sa...

Detsamma till dig fröken F

Livet är Underbart sa...

Önskar ett gott nytt år med allt som det innebär=) Kram kram

tinajo sa...

Det blir ett toppenbra år, det känner jag i lilltån! :-)

Vårt hem på landet sa...

Gott nytt år! Hoppas smörgåstårtan smakade! Här gick vi in i någon sorts matkoma så 3-rätters blir det nog inte igen :)

Ser fram emot ännu ett pysselår!

Linas sa...

ser fram emot ännu ett år med massor av inspirerande pyssel från fröken fräken!

Compact Garden sa...

Gott Nytt År..nu ser vi fram emot en härligt pysslig och kreativ vår..Tack för ditt tips om textilboken..

Kram Anne