lördag 2 augusti 2008

Okej?


Såhär är det.
Nu kan det hända att jag råkade köpa cirka 6 meter tyg (tre olika tyger; vitt med vita ringar, beige med vävda rutor och vitt med gråa lövmönster).
Men om tygerna kostar under 20 kr/meter så gills inte tyginhandlingsförbudet.
Så det så.
Okej?
Bra att vi förstår varandra.

Bilden ovan har egentligen inget med inlägget att göra. Jag blev bara så förtjust i hur det "gröna vattnet" från gurkan såg ut när jag pressade ur det för att göra tzatziki, att jag blev tvungen att fotografera det!

8 kommentarer:

Mia sa...

Hahaha! Okej då, vi går väl med på det.

Då får vi se fram emot olivträds-rapportering i vinter. Du är härmed utnämnd till första försökskanin! :)

Kanske skulle packa klart..Hmm.
Kram Mia

Lisas inredningsblogg sa...

Du e alldeles för söt! :D Klart det inte gills, jag önskar att jag hade en symaskin för då skulle jag verkligen glädjas med dig, nu gör jag också d fast på ett annat sätt.. :D
Tack för dina tankar om sovrumstapeten :D Jo fast så farligt är det inte med mönstret på väven, så många gånger är det inte målat.. :D Mmm tzatziki :D KRAMKRAM

Sara sa...

Håller med, det gills ju inte. Det är ju förbjudet att inte köpa när det är så billigt ;-)
Kram Sara

StrandviksVillan sa...

Neeeej, mej gör det absolut ingenting, hihi!
Snygg bild, du har öga för sånt!

S o F sa...

Självklart! Under 20:- = gratis.

Vi förstår. :)

Kram!

Anonym sa...

Nä, det gills inte. Jag håller med att under 20 kr så är det (nästan) gratis!!

~Livet i byn

Anonym sa...

Självklart gills det inte. Så billigt är ju bara svårt att undgå att köpa. Det vore en natt utan sömn och ångest och det är det inte värt......

Anonym sa...

Hej!

Jag fick upp denna hemsida när jag sökte på rutiga tyger. Jag är nämligen på jakt efter ett rutigt tyug i brun/beige färg. Har du tips på vart jag kan få tah på det?