tisdag 12 augusti 2008

Inlägg nummer 333!




Det firar jag med lite lavendel, de som inköptes i söndags! Den jag har inomhus visar inga tecken än på vantrivsel, så vi får väl se hur det går. De ute på balkongen har de lite trångt med en mängd andra växter som nu, sent omsider, har börjat att breda ut sig väldeliga. Ska nog ta och rensa lite där ute till helgen!

Skoj! Ja, att ni uppskattade min bokstavstavla! Visst var det en hel del pyssel bakom den, och det tog sin rundliga tid att stämpla allt, men får man en idé så får man! Vissa av er har framfört att jag borde starta försäljning av liknande tavlor, men det undrar jag om jag har tålamod nog till...

13 kommentarer:

Maria sa...

Lavendel i kruka är nog bland det vackraste som finns =)

Anonym sa...

det är så fint med lavendel! den vi har på balkongen har blommat ut rejält och luktar så mysigt!

Anonym sa...

Mysigt med lavendel :)
Nog hade jag velat ha kvar de små plastbehållarna i köket, men man kan inte få allt här i livet. Sambon måste ju få vara med och bestämma på något hörn emellanåt också :)

Anonym sa...

Fina bilder, det är så fint med lavendel.
Hoppas allt är bra!
Kram Rebecka

Sara sa...

Lavendel är ju bara så fint och så luktar det gott också.
Kram Sara

Mjuka sa...

Håller med Maria!! Så vackert!!
Ha en skön dag
kram M
Förresten går det bra att länka

Elzie sa...

Härligt med lavendel!!
Kram Elzie

Anonym sa...

Det är inte konstigt att konstnärer tar så bra betalt för sina alster, det är ju inte bara till att svänga ihop något..o nu har du fått erfara det, hur tidskrävande det är, men visst hade jag gärna velat ha en av dina fina tavlor.
Hoppas lavendeln klarar sig, i så fall kanske jag med vågar mig på att ta in en.
Ha de bra idag, kramar

Anonym sa...

Mysigt med lavendel inomhus! Jag har min i rabatten, men det tråkiga med det är ju att man inte ser den så mycket.

Blev lite besviken på tygoutleten vi var på idag. Hade hoppats på lite fynd men de uteblev...

svartataket sa...

Lavendel är så fint! Kan aldrig få för många av dom. Men jag har aldrig haft det inne..kanske ska testa..
KRAAAM

Mjuka sa...

Jag blev rekommenderad att använda fönsterfärg när jag målade utemöbler. alcro tonad vit, högblank. Ha en go kväll!! Regnet bara öser ner här
kramar M

♥ mamman i huset ♥ sa...

Tack för inspirationen. Hoppas hoppas att man kan köpa lavendel i kruka i min lilla norrbottniska stad, men jag tror inte det... Det vore kul att få lära barnen vad lavendel är! Kram!

Vardagstugg sa...

Vilken vacker lavendel!

Måste hålla med omatt din tavla blev jättefin! Vilket pyssel =)

Trevlig kväll/Annelie