måndag 28 april 2008

Nydanat skåp

Nu blir det riktiga Före och Efter foton!

Här har vi tygskåpet innan jag fick det vita rycket:



Det var ju egentligen inget fel på skåpet, men denna björkfärg passade inte in! I övrigt har jag nämligen bara vita eller svarta möbler eller möbler i teak. Nu har jag då använt mig av självhäftande, vit, matt plast och då ser det ut såhär:


Så du kan vara helt lugn Monkan, jag har inte klistrat för något på glasrutorna, det är bara det "runtomkring". Bästa med detta är att det ser i det närmaste sprutlackerat ut, inga penselmärken, och så kan man ta bort detta lätt om man vill återgå till björk-looken.

10 kommentarer:

Tjohalia sa...

Vilken smart idé! Resultatet blev riktigt bra. Kram Sandra

Linda -Galleri Palla sa...

Exakt, hörru- ingen gullighet här inte ;)

Det blev ju hur bra som helst med skåpet. Perfekt om man ångrar sig...

svartataket sa...

Det blev rikitgt bra ju!!

Mia sa...

Smart idé!

Kommenteringen fungerar, jag kunde läsa det du skrivit. Hihi.

Kram Mia

Anonym sa...

Riktigt smart!!! 10 poäng till dig, haha!!
Åh vad tyger du har därinne... där skulle jag lätt vilja vraka :D KRAM

Pysselprinsessan sa...

Snyggt och smart! Som vanligt!! :)
Å förresten, du såg alldeles rätt, det är hundkex på lyktan!

Kramar

Monkan sa...

Puh! "Titthålen" är kvar så vi fortfarande kan få beskåda dina tygskatter.

Vad fint det blev! Verkar vara en smidig metod att förvandla.

Tack för att du tar hänsyn till åsikter och synpunkter från fansen ;-)

Sara sa...

Kanonsnyggt! Var har du köpt plasten?
Kram Sara

www.gottablandat.wordpress.com sa...

wow sa snyggt de blev och jag gillar tavlan ovanför!!

Sara sa...

Hej igen
Du är utmanad, se min blogg.
Sara