tisdag 26 februari 2008

Tisdagstema - Last

Alla som känner mig skulle på ett ögonblick kunna namnge min stora last; tyger! Inte godis eller exotiska resmål, har aldrig rökt och kommer aldrig att göra det, och jag belastar inte mitt konto genom att spela bort pengar heller (oj, så präktig jag lät nu då!). Men hur många bilder på mitt tygskåp ska jag lasta på er?! Och jag törs ju inte heller visa er tygförråden som finns i källaren, och som jag försöker att inte låtsas om. Så istället kommer en bild på en annan last, som jag tycker är mycket rogivande; skapa växtarrangemang och fixa med blommor. I vardagsumsfönstret råder nu en sparsmakad stil.



6 kommentarer:

Tjohalia sa...

Svar: Jag är precis tvärtom och är mera för mörk choklad än ljus. Tycker absolut att du ska smaka ändå :) Smakar ungefär samma som after eight.

Vilka fina blomsterarrangemang du har! På tal om din största last så ska jag allt ta och kika lite på dina tyger för att få lite inspiration :) Kram Sandra

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Hejsan :) Tack för komentaren om min tvättstuge makeover. Tvärr så var hissgardinen en av få saker som vi inte köpt nu. Den hade jag hemma sen flera år tillbaka och den kommer ifrån indiska. Hade glömt bort hur snygg den var, nästan så jag ska sno tillbaka den ;) Nu ska ja kika in din blogg. kram mhow

Anonym sa...

Snyggt, ser väldigt stilrent ut.

~Livet i byn

Johi sa...

Alla har vi våra laster. Kanske skulle köra lite tisdagstema jag med och avslöja min *hmmm* Snygga växtarrangemang, helt i min smak!

Anonym sa...

Jag vill hemskt gärna se ditt tygförråd....Men blir glad över att få se ditt fina blomarrangemang, jag gillar verkligen den typen av växter. Haha, betongväggar är kanske inte så kul...men inte gipsväggar heller, där man får sätta mollieplugg till allt man vill hänga upp, o det blir stoooora hål...ha de fint, kram

Fröken Fräken sa...

Mhow: Attans då att hissgardinen inte går att få tag på. Fast jag gjorde en kupp och hittade smalrandigt, tunt vitt tyg och gjorde något liknande till köksfönstren. Blev också bra!

Kul att ni gillar mina växtarrangemang, och kanske det blir fler bilder även på alla tyger. Jag brukar inte vara nödbedd att visa uppmina "älsklingar"..