måndag 11 februari 2008

Tack!


Jag älskar pärlhyacinter! Här i jättefin kruka från Uppsala Ekeby.

Tack för alla uppmuntrande och snälla kommentarer i förra inlägget! Hur kan man annat än bli på bättre humör då? Sedan har jag fått höra lite jobbnyheter som jag hoppas är sanna. Får berätta mer om det verkligen stämmer!

Sedan får man verkligen mycket gjort därhemma när man försöker glömma orättvis behandling. Jag har pimpat sopskåp flyttat möbler, sytt gardiner, fejat och gått an. Nu ska jag bara tömma källarförråden och komma iväg till Återvinningen med detta. Vilken dag som helst, jajamen... Jag måste nämligen börja bereda mer plats, jag inväntar nya fynd. På nyårsafton så hade jag en högtidsstund, jag fick hänga med till ett gammalt hus där det fanns en mängd gamla grejer som ingen ville ha. Utom jag. Så jag väntar på transport av gammal tvättbräda, sekelskiftesdörr, ornament i trä med mera.

Jag tycker att jag väntat länge nog nu...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli riktigt spännande och få se alla dina fynd du har hittat! Låter ju helt underbart att baa få gå omkring och välja så där! :)
kram

Malin sa...

Hej vilken fin blogg du har!
Kom gärna in i min nya blogg.

Välkommen!
Malin

Linda -Galleri Palla sa...

Ohhh ahhhh.. låter spännande. Ja, nu har du väntat länge nog, vi vill ju också se ;)

Fröken Fräken sa...

Jaaa, jag vill ha hem fynden nu!!! Huuur länge ska man behöva vänta på ett släp egentligen?!