fredag 1 februari 2008

När snöstormen yr som bäst..


..så plockar IKEA fram sitt vårsortiment! Härliga pasteller och mycket vitt än så länge i deras sortiment, där det mesta verkar heta "Våren" (brukar bli något av ett problem när man skickar andra att handla och man får mottaga desperata telefonsamtal från personer som ilsket morrar att "ALLA kuddar heter ju samma sak, vilken är det du ska haaaaa?!?").

Jag tycker att överkastet verkar fint, jag vill gärna ha ett som är enfärgat men inte blankt. Textilierna blev jag lite förvirrad kring, kan de verkligen kosta 159 kr per meter? Kändes inte Ikea!
Metallkorgen ser ut som något som man lika gärna kan ha inomhus, fin!

Någon som hunnit se om dessa produkter kommit in än i varuhusen? Jag gissar att det inte är så i Haparanda.. Tyvärr, eftersom jag ska dit på tisdag.

2 kommentarer:

Maria sa...

Oj vår nytt, det får jag nog kolla lin. Tack för tipset!

Fröken Fräken sa...

Jajamen, jag är så sugen på att se sortimentet "Live" också!!