måndag 25 februari 2008

Härligheter


Vilken härlig helg! Rolig och fylld med diverse pysslande! Jo, jag försöker börja vecka med en obotlig positiv attityd, och inte tänka att fy vad trist att helgen nu är över, utan istället tänka på hur rolig den var.

Jag har besökt loppis, dock utan att göra några fynd, tittat in i lite affärer och fyllt på med lite nya växter hemma och lyssnat på talbok i sällskap med en lurvig jycke. Bland annat. Men det verkar återigen långt till våren. Det snöade heeeela söndagen. Jag vill ju ha gräsmatta, inte snö upp över öronen.

Min dörr har kommit på plats, ialla fall för stunden. Jag gillar den lite gråvita färgen på den, men eftersom jag tänker ta bort den hiskeliga masonitskiva som är fastspikad på andra sidan kommer jag nog att bli tvungen att måla om den. Nu står den i sovrummet och döljer lite ledningar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar bara in och ser lite vad du haft för dig i helgen.. Sitter på jobbet och är tok uttråkad idag! haha

Dörren ser verkligen läcker ut!

kram på dig!!

Fröken Fräken sa...

Det är inte mycket roligare här på jobbet heller! Suuuck.. tänk istället kunde jag vara hemma och göra vad som helst... Ja, jag är helnöjd med dörren!