måndag 18 februari 2008

Blommor och text

Sådär, här kommer nu lite efterfrågade bilder!
Här syns en närbild på några av mina texttavlo, jag gillar det sparsmakade så att texten verkligen får synas. Och ingen större romantiker så det blir rakt på sak!

Här ser man nu förhoppningsvis en närbild på det gardintyg som också räckte till en kudde (dock är kudden inte gulaktig, förstår inte hur det blev så. Kanske för att batterierna till kameran höll på att lägga av och jag fick fota snabbt som ögat, och inte kunde göra några kamerainställningar).


Så nu är frågan, är det pelargonier eller hortensior? Eller finns det ett tredje bud?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pelargoner, helt klart!! Kan inte ens tänka mig att jag har fel. Har ägt en av Europas största pelargonsamlingar så har jag fel så får jag skämmas...

~Livet i byn

Johi sa...

Fina tavlor och kudde! Pelargon såklart säger jag.

Fröken Fräken sa...

Okejrå, jag ger mig! Jag kan inte så mkt om pelargonier så jag böjer mig för experterna.. :-)

Linda -Galleri Palla sa...

Ahh, kul! Ja, det enkla är oftast det snygga. Gillar din text :)

Pelargoner- helt klart!