torsdag 21 juni 2007

Trevlig midsommar!



Midsommar tillbringas i goda vänners lag och med en hund som vet hur han ska se ut för att få ett par mumsbitar! Resten av helgen kan man ägna sig åt olika inredningsprojekt. Om det blir dåligt väder: städa garderober. Hur kan detta vara inredning? Jo, förhoppningsvis lär jag i dessa djupa garderober hitta något jag glömt fanns och som kan ställas fram, kanske inspirera till att göra om helt!
Om det blir bra väder: hm, då kanske jag måste städa garderoberna med... (så illa är det...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken kreativ blogg du har!

Jag skulle nog ha målat madonnafiguren i helmatt, vit väggfärg - eller oljefärg, beroende på vad jag har hemma.
Viktigast tror jag är att ytan blir matt, annars kan det se billigt ut.

Pinglan :)
som läste din kommentar hos Vintage