fredag 29 juni 2007

Fredagsfyran

Jag tror inte att jag är rätt målgrupp för dessa frågor... men...
1) …att Paris Hilton precis kommit ut ur fängelse?
Det var ju roligt för henne. Själv påverkar det inte mig ett dugg.

2) …att Spice Girls tillfälligt ska återförenas?
Det var ju roligt för dem. Behöver de mer pengar?

3) …att iPhone nu ska släppas i USA?
say what?

4) …att det mest tycks ha regnat hittills den här sommaren?
Nåja, nog har det varit en hel del sol också. Så länge det inte är snö så är det OK för min del. Och nu börjar min semester så då kommer det att vara soligt hela tiden. Jajamensan, så är det.

3 kommentarer:

Elzie sa...

Du milde! Är det någon människa som bryr sig om hon sitter inne eller inte?!?! Vore tacksam om man slapp att se henne i var och varannan tidning jag.
Ha en supertrevlig semester och glöm inte listorna *s*.
Kram Elzie

Anonym sa...

Å jag bara instämmer!!!!
Ha det bra!!!

Fröken Fräken sa...

som sagt, jag håller med ovanstående! Mariakoden: tack för tipset om hur man snyggast får upp ett tyg på väggen. Plattstavar ska inhandlas snarast.