fredag 29 juni 2007

Det växer



Hu, jag har varit krasslig! Men nu är jag tillbaka, och med bara EN dag kvar till semestern känner man sig på topp även om himlens portar har öppnat sig. IGEN.
Pyssla med lite saker att ha på väggen har jag dock ändå lyckats med. Nu får alla konstnärer titta åt ett annat håll, men jag gillar att pryda väggarna med olika typer av konst som passar in i inredningen både ifråga om motiv och färg. Och så kan man prova på olika saker. Här har jag ramat in ormbunkar i enkla clipsramar, och häftat en kökshanduk från Åhléns på en dukpannå.

3 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vilka fina tavlor. Du har så fina bilder på din blogg. Tack för din kommentar. Jo, jag blev lite kär i kaninen själv men nu ska den flytta till Rottne. Kram

Anonym sa...

JAg tycker att det ser jättefint ut! Vilket kul sätt att ta in växtlighet på in i hemmet!

Fröken Fräken sa...

Ja, nu när det är sommar så får jag en obändelig lust att göra allt grönt därhemma. Grönt är skönt som sagt!